Supplemen SHAKLEE buat hal lagi!!! Habis MUKA dia!!!

Sharing is caring!

Kenapa supplemen shaklee buat hal lagi?? Hal apa ni??
Kenapa dengan muka dia?
Apa yang dah jadi ni???




Jangan kecoh-kecoh meh kita baca dulu yer…

Supplemen Shaklee ni dikatakan buat hal bila kulit muka mereka jadi :

  • makin BERSERI-SERI
  • makin CANTIK
  • HILANG PARUT JERAWAT
  • kulit jadi LICIN
  • PaRUT accident PUDAR

Ye ker? Boleh caya ker kalau takde testimoni bergambar??
Tak caya? 
Jom cuci-cuci mata tengok gambar Pengguna tegar shaklee ni yer…



Teruk betul kan supplemen Shaklee ni…abis kulit muka dieorang jadi makin OK semula…heheh
Tak nak ke kulit muka jadi makin cantik..Nak guna produk luaran jer boleh…tak salah…
Cuma kalau dalaman cantik, luaran pun jadi cantik…
Betul kan?

Antara vitamin Shaklee yang mampu membuatkan kulit muka jadi makin cantik adalah:

ESP
GLA COMPLEX
VITAMIN E
VITAMIN C
COLAGEN POWDER
VIVIX

Lupa pulak, siapa yang beli Vitamin Shaklee untuk Kulit Cantik  daripada saya, anda akan dapat E-BOOK RESIPI MASKER eksklusif daripada RTS group kepada ANDA sahaja..
jangan lepaskan peluang keemasan ni..
Hubungi saya untuk konsultasi secara percuma untuk segala masalah kulit muka anda..
Insya Allah, kita hanya berusaha, Tuhan penentu segalanya..


Nak dapatkan Vitamin untuk KUlit LICIn berseri; hubungi saya Pengedar sah Shaklee Selangor

Hanim Ismail
Email: hanim_ismail@yahoo.com.my
sms/call/WhatsApp : 0179752684
COD area: Shah alam, jalan Kebun, Kota Kemuning, johan Setia, Alam Budiman U10

Sharing is caring!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge