Cara Mudah Hilangkan Parut Hitam Kesan Gigitan Nyamuk?

Sharing is caring!

Assalamualaikum… Pernah kene gigit nyamuk tak? Hehahh…tak kan tak pernah kena kan…kalo ore kelate kate ‘kene ketik nyamuk’…Bila dah kene gigit ooohoiiii sedap ler menggaru.. Last2 tengok dah ada bekas hitam tempat kene gigit ngan nyamuk tu kan…
Dulu biase letak minyak mestika jer untuk budak ngan diri sendiri…tapi mesti ade bekas hitam tu.. Dah la lame plak tu nak ilang..

Tapi skarang dah tak guna dah minyak mestika tu… Setakat guna untuk perut kembung jer.. Kalo kene gigit nyamuk, skarang ni letak krim ajaib HERBAL BLEND jer..

Kena gigit jer nyamuk letak terus herbal blend.. Sekejap jer.. Memang parut itam tu takde pun.. Kalo balik kampung ker pegi mane2 ker krim herbal blend tu memang wajib ada dalam handbeg.. Senang keje..

Kalo gatal2 ke memang letak jer herbal blend tu. Rupa paras herbal blend tu dalam tiub jer.. Senang nak angkut g mane2..

Memang senang jer skarang ni kalo kena gigit nyamuk jer letak  krim herbal blend ni..

Dah la murah serbaguna pulak tu..

Harga cuma RM 27.50 jer… Dah hampir 2 tahun dah guna..ni br masuk tube ke 2.. Jimat sangat..

Nak beli jugak? Boleh jer.. Hubungi saya, pengedar sah shaklee shah aalm

Hanim ismail
ID 921943
0179752684
Email : hanim _ismail@yahoo.com.my
COD Area : Shah Alam, Jalan Kebun, Kota Kemuning, Johan Setia, Bukit Rimau, Alam Budiman, UiTM Puncak Perdana

Sharing is caring!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge