Month: April 2016

Apakah Tanda-Tanda Badan Kita Perlukan Sesi Detoks? WAJIBKAH kita Detoks Seluruh Badan Kita?

Detoks badan? Apa tu? Pernah tak selama ni kita detoks badan kita? Perlu ker kita detoks badan? Tak pernah dengar pun doktor suruh detoks badan.. Nak tau tak bila kita kena detoks badan atau Tanda-tanda yang Badan kita perlukan Sesi Detoks seluruh Badan. Antara sebab-sebab kita perlu detoks badan kita atau tanda- tanda badan kita …

Sakit Tumit Berkurangan dengan Pengambilan Produk OG Secara Konsisten

Assalamualaikum…Dah lama tak tulis entry…Hari ni nak share satu produk yang boleh kurangkan sakit tumit.. Pernah tak rasa sakit kat bahagian tumit? Rasa cam sakit sangat bila nak jalan.. Nak melangkah rasa sakit sangat.. sampai kita terpaksa berjalan terjingkit-jingkit sebab tak boleh nak pijak penuh.. Rasa macam pakai heels pun ada…Tinggi semacam…hehe… Sakit ni terjadi …