Dulu Ayah Sakit Kaki dan Bertongkat Bila Nak Berjalan, Tapi SEKARANG TIDAK LAGI

Sharing is caring!

Assalamualaikum..
Apa khabar mak ayah kawan2 semua? Semoga sihat walafiat semua yer.  Ada tak mak atau ayah kawan2 yang ada sakit kaki atau gout sampai jalan pun nak kene bertongkat?
Kalau tak bertongkat pun, kira kaki mak ayah sakit la sebab gout tu memang serang bahagian kaki kan?
Kesian kan kat mak ayah.. nak.solat pun sudah. Kadang kena solat sambil duduk atas kerusi kan.. kesian sangat.
Bila nak g jalan2 makan angin pun, mak ayah mesti pikir panjang. Nak jalan sakit kaki.. tapi rindu sangat nak keluar jalan2 dengan kita dengan cucu kan.
Apa lagi kitalah yang sepatutnya tolong mak ayah kita. Nak tolong macam mana? Tolong la dengan beri supplement yang terbaik untuk mak ayah kita. 
Mak ayah dah makan ubat hospital? Ye.. betul ubat hospital memang mak ayah dah makan.. cukup dah tu?
Sampai bila mak dan ayah nak bergantung kat ubat hospital tu.setiap hari tak berhenti makan ubat. Kadang ade yang tak surut2 jugak bila makan ubat hospital.
Cuba try vivix ni pulak. Sebab ramai yang dah try bagi vivix kat mak ayah. Hasilnya : semua senyum lebor bile tengok mak ayah dah boleh jalan gagah lagi.. tak payah bertongkat dah. 
Siapa yang paling hepi..??
Of kos la.mak ayah kita.. sebab dah dapat berjimba2 dengan anak cucu tak perlu risau kaki sakit lagi.. tak perlu risau sebab takut menyusahkan anak2.
Nak vivix?
Hubungi saya:
Email : hanim_ismail@yahoo.com.my
WhatsApp / SMS : 017 975 2684
COD area : Jalan Kebun, kota Kemuning, johan Setia, Bukit rimau, rimbayu, shah alam
Penghantaran ke seluruh Malaysia boleh diuruskan dengan poslaju dan kurier.
“The Best Supplement in The World”

Sharing is caring!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge