3 Penyebab Utama Pencetus Ekzema Yang Boleh Menyebabkan Kerosakan Kulit Yang Teruk

Sharing is caring!

Masalah ekzema dah menjadi semakin banyak sekarang ni. Dari pada baby yang baru lahir, hinggalah kepada warga emas yang pun kadang memang tak boleh lari daripada masalah eczema ni.
Ada yang kena mild eczema, tapi ada juga sehingga kepada severe eczema.. sama ada mild atau severe eczema, ia memang sangat menyakitkan tau ..
Almaklumlah, kulit jadi gatal-gatal. Kita pulak yang dewasa ni memang rasa tangan tak duk diam nak.garu kan.. ni kan kita yang dewasa..apa lagi kalau anak-anak kecik…
Kalau pulak time tu musim panas ke, berpeluh-peluh lagi, kesian tau.. memang menggaru-garu la kulit tu.. silap2 boleh sampai berdarah..
Tu sampai ada kes, kulit badan berdarah2 sebab tak tahan gatal nak garu.. takkan la kita boleh tahan gatal.. mesti nak garu.. sekalo dah garu memang dah payah sikit nak berhenti kan..
Kalo tengok anak2 kecik yang kene eczema ni, memang sedih sangat tau …
Yang paling penting, kalau kita disahkan oleh doktor.yang kita atau anak atau sape2 je yang kene eczema,ada 3 jenis makanan yang perlu kita elakkan.. sebab 3 jenis ni umpama baja untuk eczema lagi merebak..
1. GULA PUTIH
2. GANDUM
3. DAIRY( produk berasaskan susu)

3 perkara ni memang kena elak tau.. kalau tak memang akan jadi punca eczema trigger everytime tau..
Untuk kurangkan masalah eczema ni saya syorkan untuk ambil nutriferon ni tau. Salah satunya untuk boost imun sistem badan untuk lawan eczema ni tau..
Mommy mesti tak rela kan tengok anak merengek je. Bila datang panas menggaru je.. nanti jadi parut hitam sebab garu satu badan. Kalo anak perempuan malu la kan. Nak pakai cantik2 tapi tengok parut pulak banyak..
Hubungi saya, pengedar shaklee jalan kebun shah alam
Email : hanim_ismail@yahoo.com.my
WhatsApp / SMS: 017 975 2684
COD area : jalan kebun, kota kemuning, Bukit zrimau, Johan Setia, Rimbayu, Shah alam
Atau anda boleh dapatkan nutriferon anda dengan membeli secara terus dengan pihak shaklee. Hanya KLIK button Order Now di bawah.

Sharing is caring!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge