Apa Kesan Merbahaya Apabila Kerap Minum Minuman 3in1?

Sharing is caring!

Pernah tak minum minuman 3in1? Dah berapa lama minum 3in1, berapa banyak sachet 3in1 yang diambil setiap hari?




Banyak kajian yang dah dibuat untuk menyedarkan pengguna akan bahaya minuman 3in1. Ibarat kita macam minum gula semata2.
Pendedahan jugak banyak dilakukan even disiarkan dalam surat khabar lagi. Hanya menunggu kita sebagai pengguna untuk mengubahnya


Yang tak bestnya, efek setelah sekian lama minum minumam 3in 1 tu yang teruk. Bukan nya minum hari ni teruk esok sakit. Tapi bila kita berterusan duk minum minuman 3in1 tu yang bahaya. Lebih- lebih lagi yang bertahun tahun minum minuman jenis 3 in1 ni..

Salah satu daripadanya adalah masalah buah pinggang. Terutamanya kalau kita banyak minum kaffein jenis 3in1… lagi bahaya. Ye lah kan… Dah la minum kaffein tu dah kira banyak toksin, bertahun2 lak tak pernah miss. Kesian buah pinggang kita. 

Masalah buah pinggang bocor antara penyebab buah pinggang tak dapat berfungsi dengan baik dan menyebabkan protein terlepass keluar dari buah pinggang dan urin menjadi berbuih.

 Cer tengok akak ni punya suami. 10 tahun duk minum minuman 3 in1. Ye lah …senang, cepat dan mudah… Siapa yang tak nak kan?
Ambil satu sachet, koyakkan, buh dalam cawan, buh aiir panas… SIAP…



Bila buah pinggang bermasalah akan jadi efek kat anggota dalaman yang lain. Selamatkan lah buah pinggang kita semua terlebih dahulu yer.

Amalkan Vivix, Omega Guard dan Ostematrix setiap hari. Tengok kesan dia yang paling best lepas tu… terutama buah pinggang yang paling wajib kita jaga.. sebab bila buah pinggang start rosak habis efek organ lain tau…

Nak kurangkan kesan kencing berbuih akibat minum banyak minuman 3in1 ni, boleh hubungi saya, pengedar shaklee shah alam – jalan kebun

Email : hanim_ismail@yahoo.com.my
WhatsApp / SMS : 017 975 2684
ID : 921943
COd Area : Shah alam, Jalan Kebun, kota Kemuning, johan setia, bukit rimau, rimbayu

Sharing is caring!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge