Apakah Produk Untuk Kulit Kusam Yang Benar-Benar Berkesan Dan Tidak Nampak Seperti Putih Mayat?

Sharing is caring!

Sekarang ni dah banyak produk kat pasaran untuk merawat kulit kusam, tona tidam sekata dan jerawat serta jeragat kan. Lagipun 4 jenis perkara tu yang buatkan kita , ladies jadi lebih prihatin kat kulit muka kita kan? Al maklum lah kan, pompuan,siapa yang tak suka nak tilik muka ni. Kalao kulit jadi kusam, mula lah kita pun tak keruan kan?





Emmm..tapi AWAS… Bukan semua produk yang ada kat pasaran tu betul2 selamat tau.. Banyak dah produk yang kena tarik balik sebab ada hidrokuinon dan merkuri. Padahal masa awal2 penjualan tu , dieorang boleh claim takde bahan terlarang. Tapi..end up, kulit kita yang naya..

Kulit kusam ni kita boleh tengok keadaan kulit muka yang tak bermaya je. Bak kata orang, takde naik seri muka.

Kenapa takde seri muka?

Sebab kulit muka dah hilang kolagen yang menganjalkan kulit muka kita dan juga kita yang banyak terdedah dengan debu dan persekitaran yang berhabuk. DAn kita juga sering melakukan kerja2 luar dan terdedah kepada matahari. 

Berapa banyak kolagen yang kita ambil seharian untuk tampung keperluan kolagen dalam badan kita?

Nak kulit anjal guna Kolagen

Nak ligamen lutut kuat guna kolagen
Nak mata terang, supaya mata tak jadi lazy eyes guna kolagen
Nak kulit seluruh badan tegang, anjal pun guna kolagen


Ibarat kata. Seluruh badan kita perlukan kolagen. Tapi… berapa banyak yang kita ambil dan topup kolagen dalam.badan kita setiap hari?

Nak tau macam mana nak jadikan kulit kusam supaya lebih berseri?

         ✅ ambil vitamin C yang berfungsi untuk penghasilan kolagen dalam.badan.


         ✅ ambil collagen yang boleh anjalkan kulit
         ✅ ambil protein untuk penghasilan sel-sel kulit yang baru
         ✅ ambil Vitamin E untuk elakkan kulit kering
Atau kakak-kakak adik-adik cantik boleh guna produk yang memang femes sangat untuk atasi masalah kulit kusam seperti contoh kat bawah ni:
Meh usha usha testimoni yer…

Tengok testimonia kat atas ni.. Walaupun kulit semakin cerah, tetapi kulit muka tetap berseri dan tak putih pucat macam kulit mayat tau. Sebab semua guna vitamin yang mantapkan sel-sel dalam badan. Bila dalaman dah elok, akan terserlah kecantikan kat luaran..
Kakak-kakak , adik-adik jangan risiko kan diri dengan menggunakan produk yang merbahaya. Memang banyak sangat produk kat pasaran tapi akhirnya di tarik balik sebab mempunyai bahan kimia merbahaya.
Berhati-hati jika produk kat pasaran menjanjikan ” PUTIH DALAM MASA 3 HARI”, ” CERAH DALAM MASA SEMINGGU”.  
Kalau adik/ kakak sayangkan kulit yang sangat berharga tu, akak gunalah produk / vitamin yang memang terjamin selamat. Kalau adik/kakak nak cuba produk Shaklee ni, adik/kakak

boleh hubungi saya ; pengedar shaklee jalan kebun – shah alam untuk sebarang info dan pembelian;

Email : hanim_ismail@yahoo.com.my
WhatsApp / SMS : 017 975 2684
COD Area : Shah Alam, jalan Kebun, Kota Kemuning, Johan Setia, Bukit Rimau, Bandar Putera 2, Rimbayu
Penghantaran ke seluruh Malaysia boleh diuruskan dengan perkhidmatan Poslaju dan GDEX.

Atau Mommies boleh membuat pembelian secara online terus melalui website Shaklee dengan menekan icon di bawah



Jangan Risau, sebarang pertanyaan dan info berkaitan produk akan saya bagitau, tetapi hanya KHAS untuk pelanggan yang membeli dengan saya sahaja.

Kerana Kulit Kita Begitu Berharga

Sharing is caring!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge