SEMBUH Dari Gout Setelah Menderita Berpuluh Tahun

Sharing is caring!

Assalamualaikum.. pernah dengar tak pasal sakit gout. Gout ni penyakit yang biasa serang orang yang dah berumur tau.
Kalau mak ayah kita kene gout, masya Allah kesian sangat.. tambah2 kalau yang berlarutan sampai bertahun – tahun. Nak kene bertongkat. Nak bangun pun seksa. Nak solat pun kene duduk atas kerusi. Kesian sangat kalau kite tengok kan..
Ada yang lagi kesian bila terpaksa berpegang tepi dinding sebab takut jatuh bila tengah jalan.
Tambah pulak bila setiap hari duk makan ubat gout dan painkiller tapi kesan semakin berkurangan takde pulak. Lagipun dah nama painkiller…hanya menghilangkan sakit sahaja sementara waktu..bukan menghilangkan sakit gout tu sepenuhnye kan.
Dah abis ikhtiar dah? Meh try tengok testimoni kat bawah ni. Dia bagi.Vivix kat ayah die. Alhamdulillah, gembira sangatbdie bile tengok perubahan bila ayah die amek.vivix. Gout dah tak datang jengah ayah die dah. Ooo..jangan lupe, bila ada gout tak.boleh makan seafood yer.. Kene pantang kaw2 makan bila ada gout.
Tapi.bila dah sembuh dari gout jangan la makan tak berpantang pulak. Nak makan boleh tapi kenalah berpada-pada. Hehehe… 
Nak.hadiahkan.Vivix kat mak ayah yang ada gout?
Boleh aje…roger2 je saya yer
Email : hanim_ismail@yahoo.com.my
ID : 921943
WhatsApp / SMS : 017 975 2684
COD Area : Jalan Kebun, Kota Kemuning, Johan Setia, Bukit Rimau, Rimbayu, Shah Alam
Penghantaran ke seluruh Malaysia boleh diuruskan.
Join Ahli untuk dapatkan penjimatan sebanyak 20- 30%

Sharing is caring!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge