Month: March 2017

Adakah Supplement Dapat Membantu Menguruskan Badan Dengan Berkesan?

“Saya Nekad nak Kuruskan Badan… Tapiiii… Ada tak supplement yang boleh membantu untuk kuruskan badan dengan berkesan?” Alhamdulillah… dah nekad untuk kurus.. Dah berazam dah berjanji nak buang lemak-lemak yang berlebihan tu.. Tapiiii… Jangan pula guna ubat kurus tau..  Dan jangan pula ambil supplemen sebarangan yang kononnya membantu menguruskan badan… Last-last, buah pinggang rosak.. Nak …

Tips Kuruskan Badan Tanpa Menyeksakan Diri

Ramai orang nak kurus, tapi tak ramai yang betul-betul nekad nak kurus.. Sama ke lain maksudnya..?… heheh.. itu maknanya sebut je kurus kat mulut, tapi makanan macam-macam masuk mulut.. Godaan makanan katanya.. Nak tau tak tips untuk kurus dengan cara selamat dan tidak menyeksakan? Nak tau tak statistik Malaysia sekarang ni paling tinggi antara negara …

Cara Kurangkan Sakit Lutut Akibat Kerap Bermain Futsal

Bersukan tu bagus kan? Untuk kesihatan diri.. At least keluar peluh jugak tiap2 hari kan? Tapi, bila bersukan kerap ni kadang-kadang akan timbul masalah lain. Contohnya sakit lutut. Macam mana nak kurangkan sakit lutut akibat kerap bermain futsal.. Ramai atlit yang kadang-kadang terpaksa berhenti main sukan kerana sakit lutut.. Adakah anda juga bakal menjadi sebahagian …