Vitamin Untuk Ibu Yang Alami Sakit Lutut dan Kaki

Sharing is caring!

Siapa yang tak nak ibu tercinta sentiasa sihat kan? Lagipun Ibu adalah insan termulia dan terpenting dalam hidup kita. Kehidupan kita juga bergantung kepada doa ibu kita kan. Kita mestilah mahukan yang terbaik untuk ibu kita supaya dapat kekal cergas dan cantik walaupun dah berusia 60 an kan?



Siapa yang tak sayang ibu? Kalau ada yang tak sayang ibu oun, ingat lah bahawa ibu lah yang penat lelah mengandungkan, menyusukan, menjaga kita semasa kecil, melayan kerenah kita semasa kecil. Lebih kurang dengan kita yang sekarang ni melayan karenah anak-anak kita kan? Apa yang kita nak buat untuk balas jasa baik ibu yang tidak ternilai harga nya?

Cara yang paling mudah adalah dengan memberikan Collagen Powder , Vitamin C dan Omega untuk kesihatan ibu kita. Eh… jangan pulak kita lupakan ayah kita. Berikan jugak pada ayah kita yer.
 Al fatihah untuk arwah papa yang sudah 8 tahun meninggal akibat Kanser.. RIndu nya kat arwah papa…

Kenapa saya syorkan COllagen Powder, Vitamin C dan Omega Guard?

Ini kerana Collagen Powder sangat sesuai untuk menganjalkan kulit ibu yang semakin kendur dengan pertambahan umur ibu. COllagen powder ni juga sangat penting untuk memastikan lutut ibu berada dalam keadaan yang baik, yang bermakna tulang rawan yang masih tebal dan ibu tidak mengalami masalah sakit lutut. COllagen sangat penting untuk membentuk tulang rawan yang sihat supaya ibu tidak lagi mengalami masalah sengal lutut dan sakit lutut ketika nak bangun dan berjalan.

Mostly, bila dah masuk usia 50-an ni, ramai ibu bapa yang mengadu sakit-sakit lutut kan? Sangka kita pulak, biasalah bila usia meningkat, Tapi yang sebenarnya tulang rawan dah semakin haus, sampaikan nak bengkok kan lutut pun rasa macam sakit yang amat sangat. 

Omega Guard juga sangat penting untuk perkembangan minda dan juga untuk mengurangkan keradangan akibat sakit lutut. Perkembangan minda ni maknanya untuk mengelakkan masalah nyanyuk bila dah semakin bertambah umur. Kadang ibu mudah lupa mana ibu letak kunci, letak barang. So, itu tandanya ibu kena ambil Omega Guard yang mempunyai DHA dan EPA yang terbaik.


Dan omega Guard juga sangat-sangat membantu untuk melegakan pernafasan ibu yang kadang-kadang mengalami masalah batuk-batuk. Kesian ibu.. terutama masa ibu batuk-batuk, sampai nak jadi asthma pulak. Sebab itulah omega penting untuk kesihatan paru-paru yang baik.


Vitamin C juga penting kepada ibu, Kerana semakin meningkat usia, imun badan menjadi semakin lemah. Kadang ibu demam, batuk, selsema. Nak bawak ibu ke klinik lagi. Nak menunggu doktor kadang lama. Kesian kita tengok ibu kita kan. Yang paling mudah adalah dengan memberikan Vitamin C kepada ibu untuk meningkatkan sistem imun ibu supaya ibu tidak mudah jatuh sakit.



meh tengok testimoni ibu beliau yang juga seorang nenek. MAsih aktif dan semakin cantik jelita. Kita tak mau ke tengok ibu kita sihat dan semakin cantik. Silap-silap boleh jadi Ketua Persatuan lagi. Nak zumba ke aerobik pun boleh lagi ni.




Tapi,,,,, kalau rasa macam payah je ibu kita nak telan vitamin banyak-banyak ni, saya syorkan beri Vivix kat ibu kita. Senang sebab Vivix pun ambil sesudu je sehari. Mudahkan. Kadang kita paham ibu kita malas nak telan banyak-banyak vitamin ni. Tapi kalau ubat hospital banyak-banyak rajin pulak ibu telan. Tu pun kadang terskip.


Sampai bila ibu kita nak bergantung pada ubat hospital tu, Terutama yang ada penyakit 3 serangkai tu:


 KENCING MANIS
DARAH TINGGI
JANTUNG 


Takkan selamanya nak makan ubat hospital tu, Takkan taknak ikhtiar cara lain kan. Sekurangnya kandungan bahan-bahan dalam Vivix ni memang terbukti dapat  mencegah dan mengurangkan penyakit 3 serangkai itu.


Dah tau nak beli apa sebagai hadiah untuk ibu?


Vivix atau Collagen + Omega + Vitamin C


Hadiahkan kepada ibu dan bapa sebuah nikmat kesihatan yang tidak ternilai. Kesihatan yang terbaik supaya mereka dapat menjalani kehidupan di usia emas ini dengan kita anak-anaknya serta cucu cicit nya. Kesihatan yang tak terbatas untuk melakukan ibadah di masjid atau menjadi jemputan sebagai Tetamu Allah di Tanah Suci.

Jangan tunggu lama-lama tau.

Hubungi saya:

WhatsApp / SMS : 017 975 2684
COD Area : SHah Alam, Jalan Kebun, Kota Kemuning, Johan Setia, Bukit Rimau, Bandar Putera 2, Rimbayu
Penghantaran ke seluruh Malaysia boleh diuruskan dengan perkhidmatan Poslaju dan Gdex

Atau anda boleh membuat pembelian secara online dengan menekan icon di bawah



“Berbaktilah Kepada Ibu Bapa selagi Hayat Mereka Ada”


Sharing is caring!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge