TERBUKTI Kulit Makin CERAH Selepas Menggunakan Produk Ini..

Sharing is caring!

“Eh.. akak..Serius saya tak cam akak tadi. Duk tengok akak lambai-lambai kat saya. Akak ambik produk apa ni? Kulit akak serius cerah sangat. Berbeza dengan dulu.. Patut lah saya tak cam akak tadi.. Cantik nya kak.. Kulit pun cerah halus ni..”


 
Berbunga-bunga di dalam hati dik oiii…Bila kawan-kawan, sedara mara tegur sebab dah tak cam dah kita ni.. Kulit dah putih melepak dah ni.. Tapi yang paling penting, tak amek produk yang ada agen pemutih, yang ada Merkuri, yang ada hidrokuinon, yang ada tretinoin. Semua tu akak tak amek pun..
 
 
 
Akak tak pilih jalan yang mudah dan cepat tapi akhirnya dapat efek yang paling teruk.. Akak tak pilih jalan yang orang kata cari pasal sebab nak cantik cepat. Adik-adik, akak –  akak, jangan mudah dan cepat terpengaruh dengan testimoni yang ada. 
 
 
“Kulit putih selepas guna produk X selama 3 hari.”“Jerawat hilang selepas guna produk Y selama 5 hari.”“Putih melepuk selepas 7 hari penggunaan produk Z.”
 
 
Akak-akak, adik-adik, dah banyak sangat produk local yang bagai cendawan tumbuh selepas hujan. Bukan istilah dengki, cuma tak nak akak tersilap langkah.
 
 
Apa jadi kalau adik akak pakai produk yang ada merkuri, tretinoin semasa hamil?
 
 
Kemungkinan untuk Janin dalam Kandungan CACAT adalah tinggi!!!
 
 
Kalau tak saya tak mengandung apa akan jadi pada saya?
 
 
Kalau tak mengandung, paling teruk pun, buah pinggang dan sistem saraf adik akak yang akan rosak.
 
 
 
 
Kerana kita nak cantik, sehingga menyebabkan zuriat kita pula yang menerima akibatnya.
 
 
Dah berapa banyak produk yang akhirnya kena tarik balik kerana akhirnya disahkan ada bahan merbahaya. 
 
 
Setakat tahun 2008 – 2016, sebanyak 120 produk yang telah dikesan dan disahkan mempunyai bahan merbahaya. 
 
 
Kenapa banyak sangat?
 
 
Kerana terlalu ramai yang nak jadi jutawan produk kosmetik dengan modal yang rendah, minimum RM 2,000 dah boleh keluarkan produk kosmetik dengan jenama sendiri. Tapi, kesannya, pengguna yang tanggung tanpa sebarang jaminan daripada pengeluar.
 
 
 
 
 
 
Siapa Azwadi ni? Beliau adalah Pegawai Farmasi KKM yang dah banyak alami kes-kes macam ni.
Sumber Dari : The Vocket
 
 
 
Cuba adik akak tengok atau tanya tokey kosmetik yang jual tu. Kat mana kilang nya? Bukan stokisnya nya. Kat mana tempat pembuatan produk kosmetik tu?
 
 
Kat kotak pembungkusan pun takde tertera pun alamat kilang tempat pembuatan kosmetik tu. Berhati-hati lah adik akak ye.
 
 
Ok…dah setel bab bebel.. Bukan membebel cuma nak bagi info pengetahuan kat adik akak supaya tak menyesal di kemudian hari. Kesihatan itu paling mahal, Bila buah pinggang dah rosak, selamanya akan rosak. Nak tanggung ke?
 
 
Beralih pada topik yang akak ni ambik produk sehingga mencerahkan kulit beliau. Beliau hanya mengambil supplement sahaja. Dan bukan supplement cap ayam ye. Bukan makan hari ni, esok dah putih..  No No No.. Masa yang diambil juga agak lama untuk renew sel-sel beliau.
 
 
Kenapa sel nak kena renew?
 
 
Sel yang sihat akan ternampak pada luarannya.
 
 
Macam ni cerita paling senang. Perasan tak kita tengok wanita yang kulit muka nya tidak tegang dan jatuh? Itu adalah keranan kekurangan kolagen yang menegangkan kulit muka. Bila cukup kolagen di bahagian muka, kulit muka akan menegang dan kesannya lebih kurang macam bila kita ambil Botox.
 
 
 Tapi Botox tu, siap boleh buat tegang kulit muka terus. Maknanya, kita buat muka sedih ke, muka marah ke, muka nangis ke, macam tu je la rupanya. Tak berubah pun.


Apa yang akak ni ambil untuk cerahkan kulit beliau?


 
 
Bila tengok balik gambar ni kan, Kesan produk yang dia ambil tidak sama dengan produk yang ada bahan kimia merbahaya atau pun produk yang ada efek seawal 3 hari. 
 
Perasan tak? 
 
Orang yang ambil produk di mana efek nya cepat, kulitnya memang putih.
Tapi, Putih lain sikit. Macam putih mayat pun ada. Dan macam berminyak-minyak sikit muka kan?
 
 
Tapi akak ni, putih dia macam putih natural je. Macam semulajadi putih kan?
 
Itu lah beza nya. Antara produk yang merbahaya dan tidak merbahaya.
 
Yang produk akak ni ambil adalah SET DETOX, VIVIX dan COLLAGEN.
 
 
 
 

 Bila sel dah renew, barulah kecantikan semulajadi akan terserlah. Tak payah nak guna produk-produk kosmetik yang berlambak kat luar tu. Silap haribulan boleh jadi macam ni.




Ni bukan kes Healing Crisis dah nama dia. Ni kes dah hancur habis dah muka. Sape nak bertanggungjawab ni?


Kalau nak kulit cerah semulajadi macam akak tu, boleh hubungi saya; pengedar SHaklee Shah ALam – Jalan Kebun. Jangan perjudikan muka dan kesihatan anda ye



Hanim Ismail
ID : 921943
SMS / WhatsApp : 017 975 2684
COD Area : Shah Alam, Jalan Kebun, Kota Kemuning, Johan Setia, Bukit RImau, Bandar Putera 2, Kampung Lombong, Bandar RImbayu



Penghantaran ke Seluruh Malaysia boleh diuruskan dengan perkhidmatan Poslaju dan GDEX.



Atau anda boleh membeli produk secara online melalui website Shaklee dengan menekan icon di bawah:



 
 

Sharing is caring!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge