Suami Mahukan Kulit Isteri Tampak Sentiasa Muda? Ini Rahsianya…

Sharing is caring!

Perempuan dan kecantikan memang berpisah tiada. Siapa yang tak nak kulit cantik kan? paling kurang kulit yang flawless dan tiada parut jerawat. Remaja usia 13 tahun pun dah pandai nak pastikan kulit sentiasa cantik. Bila dah meningkat usia, kulit semakin kendur dan tidak anjal. Mulalah suami pandang perempuan lain. Sedihkan?

 

Tapi, jangan pula kita tersalah langkah dengan mencuba pelbagai produk kecantikan yang tumbuh bagai cendawan ni. Nanti, kesannya lagi teruk. Tak dinafikan harga yang ditawarkan agak berpatutan tetapi, kesannya selepas itu lebih merugikan duit.

 

 

Memang ada testimoni yang tersangat baik, muka menjadi licin, semakin putih tetapi produk tersebut mempunyai bahan terlarang seperti merkuri dan hidrokuinon. Apabila pengguna memberhentikan penggunaan produk tersebut, muka menjadi lebih teruk.

 

 

Kenapa kulit kita kelihatan lebih tua daripada usia yang sebenar?

 

Ini kerana kulit kita kehilangan kolagen dan elastin dan seterusnya menjadikan kulit menjadi tidak tegang dan berkedut.

 

 

Kini, rahsia untuk menjadikan kulit kelihatan lebih muda dan meremajakan kulit sudah terbongkar. Hanya dengan satu cara yang lebih muda, kini kita boleh mendapat kulit yang lebih berseri.

 

Pernah dengar tentang CoQ10?

 

Ini adalah salah satu antioksidan yang kuat, di mana fungsinya adalah seperti berikut:

 

==>  melindungi kulit kita daripada mengalami penuaan pra-matang yang disebabkan oleh pendedahan kepada matahari yang berlebihan.

 

==>  melindungi kulit daripada keradangan.

 

==>  tingkatkan perlindungan antioksida kulit dengan meneutralkan radikal bebas yang disebabkan oleh sinaran UV yang boleh rosakkan kolagen dan elastin kita.

 

==>  COQ10 membantu mengurangkan penguraian kolagen di dalam kulit yang dapat mengelakkan garis halus penuaan dan kedut, kulit menjadi semakin anjal.

 

==>  ia juga menggalakkan pembaikpulihan sel, meningkatkan pengeluaran sel yang sihat serta menghidupkan semula sel-sel baru dengan lebih efektif.

 

==>  mengeluarkan toksin.

 

 

Untuk pastikan kulit kita tidak terlebih matang sebelum usia nya, pastikan kita mengambil antioksida CoQ10 ini sentiasa.

Barulah tiada lagi khabar mulut daripada orang lain. Umur baru 30, tapi dah nampak macam 40an. Suami pun lagi bertambah sayang kat kita, bila tengok kulit muka kita sentiasa tegang dan lebih muda kan? Suami tak pandang dah perempuan lain lepas ni kan? Tak perlu nak make up tebal-tebal dah lepas ni.

 

JAngan tunggu lama-lama tau. Dapatkan produk CoQ10 anda sekarang dengan menghubungi saya pengedar Shaklee Shah ALam – Jalan Kebun :

 

Hanim Ismail

ID : 921943

SMS / WhatsApp : 017 975 2684

COD Area : Shah Alam, Jalan Kebun, Kota Kemuning, Johan Setia, Bandar Putera 2, Bukit RImau, Kampung Lombong, Bandar RImbayu, Berjaya Park

 

Atau anda boleh membuat pembelian secara online melalui website Shaklee dengan menekan icon di bawah:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sharing is caring!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge