Tag Archives: Cara Kesan Skincare Bermerkuri

Kesan Menggunakan Produk Kosmetik Bermerkuri Yang Tak Ramai Wanita Tahu

Sekarang ni memang ramai wanita mahukan kulit yang putih dan cerah tapi risau muka akan berjerawat teruk selepas menggunakannya. Salah satu sebab kenapa kulit muka menjadi teruk berjerawat selepas berhenti menggunakannya kerana ia mempunyai bahan berbahaya iaitu MERKURI. Kenapa ada orang yang tiada pun naik jerawat SEMASA menggunakan produk kosmetik yang mempunyai merkuri? Keyword kat …

Adakah Kulit Flawless Kesan Produk Skincare Bermerkuri?

Sekarang ni boleh dikatakan banyak sangat skincare yang keluar kat pasaran kan? Jenama A, jenama B, jenama C. Nak buat jenama sendiri pun senang jer…ada modal rm15k dah boleh keluarkan produk skincare jenama sendiri..  Tapiii…tau tak yang kebanyakannya adalah daripada keluaran satu kilang sahaja. Yang membezakannya adalah kesan keberkesanan nya tau.. Dan kita perlulah extra …