Tag Archives: Sakit Lutut/Kaki/Gout

Cara Kurangkan Sakit Lutut Akibat Kerap Bermain Futsal

Bersukan tu bagus kan? Untuk kesihatan diri.. At least keluar peluh jugak tiap2 hari kan? Tapi, bila bersukan kerap ni kadang-kadang akan timbul masalah lain. Contohnya sakit lutut. Macam mana nak kurangkan sakit lutut akibat kerap bermain futsal.. Ramai atlit yang kadang-kadang terpaksa berhenti main sukan kerana sakit lutut.. Adakah anda juga bakal menjadi sebahagian …

Sakit Tumit Berkurangan dengan Pengambilan Produk OG Secara Konsisten

Assalamualaikum…Dah lama tak tulis entry…Hari ni nak share satu produk yang boleh kurangkan sakit tumit.. Pernah tak rasa sakit kat bahagian tumit? Rasa cam sakit sangat bila nak jalan.. Nak melangkah rasa sakit sangat.. sampai kita terpaksa berjalan terjingkit-jingkit sebab tak boleh nak pijak penuh.. Rasa macam pakai heels pun ada…Tinggi semacam…hehe… Sakit ni terjadi …