Tag Archives: Testimoni

Cara Turunkan Bacaan Gula Dalam Darah Untuk Elakkan Kaki Kena Potong

Diabetis ni atau istilah penyakit kencing manis ni dah tak kira usia dah. Semuda kanan-kanak berusia 9 tahun, umur 20-an, umur 30-an pun dah boleh ada penyakit ni. Faktor yang penting adalah Pemakanan. Makan makanan manis, minuman manis. Bak kata orang Kelantan, ‘MANIS LETING’. Maknanya sangat manis. Dah la makan hari-hari pulak tu. Macam anak-anak …

Koleksi Testimonial Supplemen Vivix Shaklee

Salah satu supplemen yang dikeluarkan oleh SHaklee yang menjadi FAVORITE orang kita adalah VIVIX. Ia merupakan satu campuran proprietari saintifik termaju yang berasaskan anggur muscadine. Anggur muscadine adalah buah-buahan semulajadi yang paling sukar diperolehi dan paling power. Vivix adalah minuman botani yang mengandungi campuran botani khas Shaklee termasuk: Ekstrak Polygonum Cuspidatum Anggur Muscadine Elderberry Eropah …

Cara Mudah Atasi Masalah Semput Semasa Mengandung

Mommies ada sejarah masalah semput ketika mengandung? Macam mana mommies buat untuk hilangkan masalah semput ni? Semput atau lelah atau asthma ni boleh juga dikategorikan kepada penyakit keturunan. MAcam mana cara mudah untuk atasi masalah semput semasa mengandung. Semput atau lelah atau asthma ni kebanyakkan menyerang dengan teruk masa kita mengandung, Terutama jika kita memang …

Apa Yang Ada Dalam Collagen Powder Yang Boleh Mengurangkan Jeragat?

Collagen Powder jenama S ni memang dah lama ada dalam pasaran dan memang sangat femes untuk kurangkan atau pudarkan jeragat ni. Jeragat ni kan memang payah sikit nak hilang.. Sental berkali-kali pun payah , melainkan kita rawat dari dalam.. Lagipun jeragat ni extra degil berbanding jerawat.. heheh… Jerawat kejap ada.. Kejap hilang… Tapi kalau jeragat, …